Puhelinneuvonta ylläpitosopimusasiakkaille

Neuvon kysymisen ohjeet

Ohjeet

  1. Käynnistä ohjelma uudelleen, usein uudelleenkäynnistys auttaa
  2. Päivitä ohjelma, usein ohjelmapäivitys auttaa
  3. Tarkista, löytyisikö ohje ao. ohjelman tukisivulta tai käyttöohjeesta (löytyvät ao. ohjelman tukisivulta)
  4. Tarkista, löytyykö ohje kotisivujen aakkosellisesta hakemistosta
  5. Hae kotisivuilta sivun alaosan hakulaatikolla
  6. Lähetä mahdollinen kysymys ja tulosteet sähköpostilla
  7. Kun soitat, soita koneen äärestä ja kerro nimesi ja yrityksesi neuvojalle.
  8. (09) 350 75320, arkisin 9.00 - 16.00. Jos emme vastaa, jätä soittopyyntö, jotta tiedämme soittaa Sinulle. .Vastaamme kaikkiin soittopyyntöihin.
  9. Voit myös sähköpostittaa kysymyksesti osoitteeseen atsoft@atsoft.fi.

MAKSUTON PUHELINTUKI

Maksuttomaan puhelintukeen on oikeutettu


Oliko tästä sivusta apua? Jäikö jotain puuttumaan? Tiedätkö jotain lisättävää? Lähetä kysymyksesi tai rakentava palautteesi tällä lomakkeella suoraan Atsoftiin.
Oli hyötyä
ei ollut hyötyä

Nimi:
Yritys:
eMail:
Kirjoita viestisi tähän, luemme jokaisen viestin:


Kansilehti | Esitteet | Ylläpitosopimus | Hinnasto | Kurssit | Etätuki | Tilauslomakkeet
Tukisivut | Keskustelu | Uusimmat muutokset | Vuosipäivitykset | Yhteystiedot | Linkit | Palaute

Hae Atsoftin sivuilta:
Atsoft Oy Mäkinen | yhteystiedot | puh (09)350 7530 | atsoft@atsoft.fi
Sivua päivitetty / jm