Päivitä ohjelma iltapäivällä klo 14:10 julkaistuun versioon 9.9.2020/2, jonka jälkeen Samlink-pankit (Aktia, SHB, POP, Sp, OmaSp) toimivat, eivätkä herjaa:
"Saapuva sanoma allekirjoitettiin käyttämällä tunnussanomaa, joka ei ollut sama kuin se jolla runko salattiin. Tätä ei odotettu"
The incoming message was signed with a token which was different from what used to encrypt the body. This was not expected.
Päivitä ohjelma versioon 18.12.2019 tai uudempaan (päivityslinkki), niin liikennöinti onnistuu taas OP:hen.
Pankin palveluvarmenne
Palveluvarmenne on pankin varmenne, jota pankit päivittävät vaihtelevina ajankohtina.
Palveluvarmenteen päivitys vaihtelee pankeittain.
Nordea ja OP:
Palveluvarmenne löytyy pankin vastaussanomasta, vaatii päivityksen Monipankkiin
Aktia/Säästöpankki/Paikallisosuuspankki/Handelsbanken:
Palveluvarmenne löytyy pankin vastaussanomasta, vaatii päivityksen Monipankkiin
Danske Bank:
? (tod.näk.vaatii ohjelmapäivityksen, 4K juurivarmenne ei tuettu)
Jos pankin palveluvarmenne vanhenee, sovellus antaa aineistojen lähetyksen tai noudon yhteydessä virheilmoituksen:
Saapuva sanoma allekirjoitettiin käyttämällä tunnussanomaa, joka ei ollut sama kuin se jolla runko salattiin. Tätä ei odotettu
The incoming message was signed with a token which was different from what used to encrypt the body. This was not expected.
Laita rasti kohtaan
"Yrityksellä ei ole monipankissa omaa asiakasvarmennetta, joten käytä varmennetta, joka löytyy (esim. tili- ja isännöintitoimiston) Y-tunnuksella"
ja syötä tekstikenttään tili- ja isännöintitoimiston Y-tunnus sellaisena kuin se on Asteri Monipankin Asiakastiedot-välilehdellä.