Muutama Microsoftin sähköpostipalvelua (@outlook.com, @live.com) käyttävä asiakkaamme kertoi, ettei ollut saanut alkuperäistä laskua.
Jos sait maksumuistutuksen, riittää että maksat laskun: ylläpito astuu voimaan ja asia on sillä selvä.
Selvitämme asiaa ja pyrimme löytämään ratkaisun, jolla viestejämme ei tulkittaisi roskaposteiksi.
Alkuperäinen lasku lähetettiin samaan osoitteeseen,
samasta osoitteesta (laskutus@atsoft.fi) ja samalla tekniikalla kuin maksumuistutus.
Arviomme mukaan Microsoft on tulkinnut lähettämämme laskun roskapostiksi: estänyt sen toimittamisen vastaanottajalle tai siirtänyt roskapostilaatikkoon.
Ennen paperilaskuun siirtymistä kannattaa lisätä osoitteemme
laskutus@atsoft.fi, asteri.ohjelmat@atsoft.fi, asteri-ohjelmat@atsoft.fi ja asteri_ohjelmat@atsoft.fi turvallisten lähettäjien listalle.
Näitä osoitteita käytämme joukkopostitusten lähettäjätietoina.
Netistä löytyi ohje outlook.com
käyttäjille, viides ohje sivun lopussa.
Mikäli asiassa on epäselvyyksiä, vastaa saamaasi maksumuistutukseen ja kirjoita viestin alkuun asiasi
tai lähetä viesti laskutukseen, laskutus@atsoft.fi
Ilmoittakaa muutokset ylläpitoihin 31.12.2019 mennessä
vastaamalla saamaanne sähköpostiin,
atsoft@atsoft.fi tai
soittamalla (09)350 7530
31.12.2019 mennessä tulleet ilmoitukset ehditään ottamaan huomioon ylläpitolaskutuksessa.
Sen jälkeen tulleista muutoksista (esim. postipäivitys nettipäivitykseksi, eräpäivän siirto, maksusopimus osamaksuna) veloitetaan 24€ muutosmaksu
Miten laskut on tehty?
Lähetämme ne iPost
eKirjeenä
, Finvoice verkkolaskuina
ja
pdf-sähköpostilaskuina
Asteri lähete/laskutusohjelman
ominaisuuksia hyödyntäen (sarjalaskutus, iPost eKirjelaskutus, Verkkolaskutus, laskut sähköpostiin).
Näin vältymme laskujen tulostus- ja kuoritustalkoilta.
Haluaisin tehdä ylläpidon myös toiseen ohjelmaan. Miten
se onnistuu?
Päivittämällä ohjelman ja tekemällä siihen ylläpidon.
Tee tilauslomakkeella,
sähköpostilla tai puhelimitse.