Pulmailmoitus tarkoittaa, että varmenteen kanssa on ongelma, joka ratkeaa ottamalla yhteyttä pankkiin
Ota yhteyttä pankkiin ja pyydä, että he laittavat varmenteen uudelleen ensinoudettavaksi.
Sitten nouda varmenne Asteri Monipankilla.
Lopuksi tarkista mmc/certmgr:llä, että Henkilökohtaiset-säilössä on ko. asiakkaan ko. pankin varmenne vain kertaalleen.
Tarvittaessa poista niistä vanhempi, toimimaton varmenne.
Ehkä tarvitset myös toimivan varmenteen sormenjäljen, jonka saat kun napsautat varmenteen auki ja menet Tiedot-välilehdelle alimpaan tietoon eli Allekirjoitukseen. Kopioi se Asteri Monipankin Asiakastiedot-välilehdelle Sormenjälki-sarakkeeseen.
The response code is given by the bank to indicate the result of the requested operation. The codes are: 00 OK. 01 Pending. not used 02 SOAP signature error. signature verification failed 03 SOAP signature error. certificate not valid for this id 04 SOAP signature error. certificate not valid 05 Operation unknown. 06 Operation is restricted. 07 SenderID not found. 08 SenderID locked. 09 Contract locked. 10 SenderID outdated 11 Contract outdated 12 Schema validation failed. 13 CustomerID not found. 14 CustomerID locked. 15 CustomerID outdated. 16 Product contract outdated. 17 Product contract locked. 18 Content digital signature not valid. 19 Content certificate not valid. 20 Content type not valid. 21 Deflate error. 22 Decrypt error. 23 Content processing error. 24 Content not found. 25 Content not allowed. 26 Technical error. 27 Cannot be deleted. 28 [not used] not used 29 Invalid parameters. 30 Authentication failed. 31 Duplicate message rejected. SOAP.Body.RequestHeader.SenderId + SOAP.Body.ReqhestHeader.RequestId 32 General error = varmenne on jo vanhentunut (esim. jos noudat varmennetta sen viimeisenä voimassaolopäivänä, se voi olla jo vanhentunut) 32 Duplicate application request rejected. (In certificate download:´GENERAL ERROR) 33 Error in customer information See name in Error text 34 Contract not found / error in MAC value 35 Authorization failed 36 Technical error, contact bank helpdesk